Atent la nevoile particulare ale angajatilor, adaptat la noua era a digitalizarii si intotdeauna pregatit sa ofere o experienta unica de colaborare echipelor sale, Magic Salon, cel mai mare lant de saloane din Romania, adopta o strategie noua de angajare in 2023 pentru cooptarea a zeci de specialisti in frumusete, care sa se alature echipei actuale de peste 500.
In 2023 este planificata deschiderea a minim 3 noi locatii in Bucuresti, care vor aduce servicii de intretinere corporala in premiera, dupa exemplul Magic Obregia, prima locatie concept ce include salon de femei si barbati, Magic Magazin, dar si segmentul de corporal cu aparatura.
Sistem personalizat de salarizare si bonusare
„La MAGIC, oferim o experienta diferita echipelor noastre. Pentru profesionistii de la scaun se ofera cadouri la angajare, posibilitatea de a lucra cate zile doresc, diverse forme de lucru si colaborare. Mai mult decat atat, au posibilitatea alegerii salonului cel mai comod ca locatie. In momentul integrarii in reteaua Magic, angajatii descopera un sistem de salarizare smart, grile de salarizare dinamice ce difera in functie de experienta, gradul de ocupare si ziua saptamanii, dar si manopere dinamice. Acestia reprezinta diferentiatori semnificativi in piata care fac timpul petrecut la munca mult mai valoros”, explica Dragos Muller, ownerul saloanelor de infrumusetare Magic Salon.
Beneficiile angajatilor nu se opresc aici. Magic Salon desfasoara in permanenta campanii destinate echipelor sale in colaborare cu cele mai cunoscute brand-uri de pe piata, precum Pepsi, Kandia, Lensa, Synlab, Belvita, Lays, Vinexpert, Sense. Astfel, angajatii, pe langa salarizarea smart, dispun de o varietate de bonusuri utile in viata de zi cu zi.
Prima faza a interviului digital pentru a intra in echipa MAGIC presupune completarea unui chestionar interactiv prin care viitorul angajat isi poate alege un cadou (city break, abonament World Class, produse/ aparatura beauty sau servicii de estetica non-invaziva), programul si tipul de colaborare, salariul dorit si salonul in care doreste sa lucreze.
„Dorim sa ne indepartam de specificul pietei, unde exista o tendinta de retentie mica a angajatilor, iar acest sistem complex de salarizare si bonusare, precum si experientele unice sa motiveze personalul in a mentine calitatea serviciilor si sa ne pozitioneze ca unul dintre dintre cei mai cautati angajatori din domeniul de frumusete”, completeaza Dragos Muller.
Aplicatie mobila pentru angajati
Aplicatia mobila numita Saloanele Magic ofera angajatilor numeroase oferte si tombole speciale. De asemenea, acestia isi pot verifica statusul salarial, feedback-ul de la client, dar si bonusurile. Tot prin intermediul aplicatiei, pot intra simplu si rapid in contact direct cu departamentul de management pentru o comunicare cat mai eficienta.
Mai mult decat atat, Magic Salon pune pret pe calitatea serviciilor oferite si de aceea, instruirea permanenta a angajatilor reprezinta o preocupare constanta. Astfel, in curand, in aplicatia mobila vor fi disponibile programe de educatie si dezvoltare personala, cu rolul de a mentine in permanenta valorile brand-ului la un nivel cat mai ridicat.
Intrucat viata personala a angajatilor reprezinta un factor important in mentinerea starii de echilibru al echipelor, aplicatia prezinta si seri distractive sau actiuni caritabile.
Salarii marite in acord cu inflatia
„Industria de beauty si-a revenit in 2023, aceasta fiind in stransa legatura cu industria organizarii de evenimente, ceea ce a facut sa avem clienti foarte multi si sa inchidem anul 2022 cu o cifra de afaceri de peste 8 milioane euro (inclusiv francizele), iar anul acesta odata cu deschiderea noilor locatii speram sa depasim 10 milioane euro”, completeaza Dragos Muller.
Aceste cifre au fost posibile pe fondul cresterii preturilor pentru produse, utilitati si chirii in conditiile in care salariile au fost marite in retea pentru a se incerca acoperirea efectelor inflatiei in randul echipei.
Angajati fericiti, clienti fericiti!
Reteaua Magic Salon este un lant de saloane de infrumusetare din Bucuresti care s-a lansat in anul 2007. In prezent exista un numar de 21 de locatii in cele mai cautate zone din Bucuresti si Ilfov, insa, conform fondatorului, mai este nevoie de inca 15 locatii doar in Bucuresti. La momentul de fata, o singura locatie functioneaza in sistem de franciza, insa antreprenorul doreste sa dezvolte aceasta latura si se gandeste sa duca afacerea si in afara Bucurestiului. Brandul Magic a dezvoltat si propria aplicatie mobila, care faciliteaza accesul la servicii si ofera o multime de beneficii utilizatorilor, dar si conceptul Magic Oriunde, prin care aduce serviciile de infrumusetare acasa, la birou, oriunde!